Disco Dodgeball - REMIX
Disco Dodgeball – REMIX is a ridiculous physics-based futuresport combining robots, one-hit-kill projectile combat and crazy dodgeball action.
Dodge, deflect and catch enemy fire as you perform ridiculous aerial stunt shots with your mustachioed unicycle robot and enjoy the voice of a booming monster truck driver announcer when you score!
Play a wide variety of classic and expert game modes in single-player, local multiplayer*, or online multiplayer matches**.