Dish Puzzle
Welcome to the wonderful world of food with 'Dish Puzzle'! This playful and educational experience provides the perfect platform for preschoolers and children to not only sharpen their minds, but also have fun. With 30 lovingly designed scenes, your child can solve exciting puzzles and discover new foods at the same time.
What makes 'Dish Puzzle' special is the positive feedback children receive once a puzzle has been solved. Balloons appear on the screen that children can pop. This makes children feel encouraged and ready to take on the next challenge.
Soothing background music (which can be switched off) accompanies the children through the various scenes during their adventure. With touchscreen and game controller support, 'Dish Puzzle' is perfect for little hands. And don't worry, the user interface is designed to be child-friendly and intuitive to use.