Where Trash is Treasure
Donut County is a story-based physics puzzle game where you play as an ever-growing hole in the ground. Meet cute characters, steal their trash, and throw them in a hole.
Raccoons have taken over Donut County with remote-controlled trash-stealing holes. You play as BK, a hole-driving raccoon who swallows up his friends and their homes to earn idiotic prizes.
When BK falls into one of his own holes, he’s confronted by his best friend Mira and the residents of Donut County, who are all stuck 999 feet underground… and they demand answers!
Donut County was created by Ben Esposito, designer on What Remains of Edith Finch and The Unfinished Swan. It is the result of six years of solo development, dozens of donuts (for research), and one fateful encounter with a raccoon.