Something new is hitting the mobile markets and taking the world by storm! An augmented reality game called Dragon Connection (DraCo) allows players to collect and battle with hundreds of dragons!
Dulce, after spending a few weeks saving up for a new phone, can finally participate in the craze! As she builds her collection of virtual dragons, and a circle of new friends grows with it, how will her summer vacation unfold?