Dormitory Love
Spring has arrived, and love is in the air! Get ready to fall head over heels in love with the unique characters in the fully-voiced romantic visual novel game, "Dormitory Love."
With six love interests to choose from, there's someone for everyone. You can pursue the calm and serious German, Felix, or the selfish yet charming femboy Frenchman, Guillaume. Alternatively, you might fall for the star basketball player from the United States, Josh, or the enigmatic and mysterious Chinese student, Ling. Perhaps you'll be drawn to the gentle and carefree Russian photographer, Sasha, or the cynical British nerd, Sean.
As you guide Jun through the spring and summer seasons, you'll experience a variety of seasonal events, including cherry blossom viewing, a hot spring trip, visits to a water park, and a summer festival, all while building your own love story with one of the six unique characters. Along the way, you'll laugh, cry, and experience all the ups and downs of romance.
Features include the ability to customize the heroine's name, full voice acting, nearly 100 still images, and six rich love stories to experience. In addition, you'll gain detailed cultural insights into the Japanese way of life, making this game a truly immersive and unforgettable experience.