Down in Bermuda
An unnatural storm leaves an adventurous aviator stranded for decades within the infamous Bermuda. Overcome creatures of the deep and unravel the islands secrets in search for a way back home.
Down in Bermuda is a quirky adventure filled with puzzles to solve and mysteries to uncover. Our adventurous aviator Milton finds himself trapped in a time bubble deep inside the Bermuda and needs your help to escape.
From the studio who brought you the suave secret agent adventure Agent A: A puzzle in disguise.