Downward: Enhanced Edition
Downward will let you set off on humanity’s final adventure, to seek out an explanation for the apocalypse that changed the Earth as we know it.
Experience challenging first-person parkour action throughout ruins of past, jump, slide, hang… Collect experience to upgrade your character’s stats and powers, and use it to your advantage combining them with your parkouring skills to face Ancient Guardians waking up, within one goal: end your journey.