Dr. Fetus' Mean Meat Machine
But fear not, Dr. Fetus knows how to solve this problem. He creates a bunch of ruthless test chambers and starts sending all of the clones he’s created through them, in order to weed out the crap clones from the good ones. The specimens start out looking nothing like Meat Boy, but over time that grotesquely lovable face that Dr. Fetus hates so much, starts to emerge. Perfect clones are just on the horizon and after they’re done…who knows what happens next?
Dr. Fetus` Mean Meat Machine provides the perfect combination of classic puzzle-gameplay and hardcore platforming elements that Super Meat Boy is known for. Puzzle your way through beautiful hand-crafted worlds and more than 100 puzzle-levels, filled with creative traps and hazards. At the end of each world, prepare for a gruesome boss fight that will provide the ultimate challenge.
Puzzle your way through familiar Super Meat Boy and Super Meat Boy Forever locations like the picturesque forest, the hospital, and salt factory in a fresh classic puzzle game-inspired format. However, in Dr. Fetus’ Mean Meat Machine, matching at least 4 clones of the same kind and creating awesome combos isn't enough – you'll also have to avoid lethal hazards and traps, such as sawblades, rockets and pendulums. It’s a demented and hardcore spin on the classic puzzle formula you know and love!
Enjoy dazzling backgrounds and animations from the original Super Meat Boy & Super Meat Boy Forever artists and listen to the wonderful soundtrack by RIDICULON, with unique remixed Super Meat Boy Forever tracks and new tunes.