Dracula Frames
Dracula Frames is a slide puzzle game that uses the basis of Dracula's story as motivation.
Dracula's castle consists of 8 floors. Each floor has a large picture with a magnificent painting representing landmarks of Dracula's life.
The paintings are cut and shuffled in the jigsaw style, leaving the player to reposition the pieces.