▼Invite new villagers with various skill sets
The surface is overrun with huge giants and dangerous pests, leaving an uninhabitable world in their quake. Humans have nowhere to live on the surface, and so... they live on the backs on dragons! Develop your very own village, gather various materials, and create new items with your very own hands. Relax and enjoy a safe and peaceful village life away from the surface below atop a giant dragon!
Recruit and settle in new villagers with unique skills and personalities. Befriend them, work together, and build together. Enrich one another's lives and who knows...you may even start a family of your own!
As peaceful as village life is, one must be prepared for the fight ahead as your dragon is not the only dragon in this world...The Fire Dragon, Wind Dragon, Ice Dragon, and many more also roam the land. Their very existance affects your village in various ways. One day, you might need to fight them head-on, so be prepared!
This title is brought to you by GeSEI unkan, the indie game developers behind Wandering. They used the game construction tool WOLF RPG Editor to bring this masterpiece to life.