Dragon Question
Dragon Question is an edutainment software that combines mathematical exercises with the defense genre.
You are Archmage Ryn, tasked with guarding the millennial kingdom of Mathateria.
Defend all four gates before a showdown with Isaac, the dragon of doom, and the main culprit behind the chaos.
The lowest difficulty level was created easy enough even for elementary school students to enjoy.
Each wave and stage will have ever-changing difficulty, so you can feel a great sense of achievement when you complete it.
It has been designed to improve math skills while providing a challenge with a sense of achievement.
There are also normal and hard difficulties, for users who have general mental arithmetic skills and those who are skilled in mental arithmetic respectively.
In addition, there are also modes where you can practice addition, subtraction, multiplication and division.