Drawing Carnival
Divide your favorite portrait or any painting into four parts. Choose what you're going to paint with, decide which colors you're going to use, create a perfect image and put the painting in a frame to sell it!
Paint the traditional way with markers or go crazy! Color by numbers by sticking glowing diamonds, apply glue to the picture and color it by sprinkling glitter, or apply stencils and use spray for unique effects!
Fill empty walls in the exhibition by hanging your art and see how people gather around your painting to buy it. Choose the best deal and make as much money as possible to decorate your exhibition. Change the look of the walls or floors and purchase new decorations to make this place as beautiful as your works!