Dream Daddy: A Dad Dating Simulator
Dream Daddy: A Dad Dating Simulator is a game where you play as a Dad and your goal is to meet and romance other hot Dads.
This game includes Dream Daddy: Dadrector’s Cut. It features cut content, new sidequests, the ability to replay minigames that you’ve discovered throughout the game, and a brand new minigame for your enjoyment!
You and your daughter have just moved into the sleepy seaside town of Maple Bay only to discover that everyone in your neighborhood is a single, dateable Dad! Will you go out with Teacher Dad? Goth Dad? Bad Dad? Or any of the other cool Dads in this game? With a variety of paths and endings, Dream Daddy: A Dad Dating Simulator hopes to be the year's most anticipated Dad-based game.