The Dreamcutter, a mysterious scythe with an ulterior motive, promises alluring rewards and a chance at escape. But what strange dangers and exotic encounters will you find inside your own mind? Dreamcutter is an intense side-scrolling action platformer that blends visual novel CG scenes with macabre themes and sassy character dialogue. Along with your friend Lucia, you’ll take the role of Haley as the pair navigate the darkest parts of Haley’s subconscious.
Use the Dream Combo to rack up points, collect coins to buy upgrades, reach higher platforms by sticking your scythe in walls, swing, grind, float and more! Plenty of seductive moments await in this dreamscape, but will you survive to remember them?