Dreaming Sarah is a surreal adventure platformer game with puzzle elements, an engaging environment, an incredibly diverse cast of characters, and of course, a young girl named Sarah.
Sarah has been in an accident and is currently in a coma. It's up to you to help her wake up by exploring her dream world.