Dreamland Solitaire: Dark Prophecy
Enter a world of magic in a stunning new solitaire adventure! Guide a kind-hearted fairy, a noble knight and a powerful wizard as they pursue the evil witch, Jill, who intends to destroy the knight's realm and enslave its people. Purchase this game to begin an unforgettable journey through a realm unlike any you have experienced!