Dreamo
DREAMO is a puzzle-solving journey through a shifting landscape of recollections.
In DREAMO, you wake up on an island as Jack Winslow. Guided by the voice of Tara Moreau, an inventor/therapist, you set out to piece together your missing memories. These fragments are locked in "Artifacts", which manifest in your mind as cubes with misplaced gears. As you delve deeper into your mind, the puzzles grow more complex in an effort to keep your memories locked away.