Dreams of a Geisha
Take a journey through the magical and wonderful world of Geisha. Help Ichisumi in this incredible adventure to reopen the temples of Geisha and restore a world of beauty and passion. Dive into this engaging Match 3 game with beautiful scenery and relaxing music. Overcome obstacles, collect puzzle pieces, and be prepared to solve challenging puzzles in Dreams of a Geisha!