Driving World: Italian Job
Complete exciting driving challenges as you explore a beautiful Italian city! Navigate using an in-game map, deliver orders, take part in adrenaline-pumping night races!
In Driving World: Italian Job, you will have to make sure that people around the city get what they ordered! As a delivery boy, find them on the map, start driving to meet them at certain checkpoints or do a little bit of detective work when all you know about the customer’s location is the street they’re waiting on! Your trusty motorcycle will get you to your destination on time - provided you’re a good enough delivery driver! Your parking skills will also be tested here - wouldn’t like those orders to arrive damaged!