Drizzlepath: Deja Vu
A vast and mysterious world lies before you, one that hides the truth of your existence and echoes the memory of past lives. As the tenth game created by Tonguç Bodur, Drizzlepath: Deja Vu is a reimagining of his first creation, a standalone experience accessible by any kind of player.
In Drizzlepath: Deja Vu, you’ll take the role of a nameless man climbing towards a mountaintop in search of answers. Witness events as you explore, each gradually adding to the larger existential narrative. Ponder the enigmatic and cyclical nature of memory through abstract storytelling and beautifully detailed environments, punctuated by ominous imagery that’s more mysterious than it is frightening, a beacon to guide you forward.