Drone Racer: Fly Stunt Simulator
A dynamic drone simulator where the player will have to test his piloting skills and go through a course with various obstacles in a limited time. You are given the opportunity to control a powerful drone and overcome difficult challenges that will require your skill, reflexes and strategic thinking.
The main goal of the game is to overcome the track at maximum speed and avoid obstacles. The game features various types of obstacles such as buildings, construction structures, moving objects and other difficult conditions that will require the player's accuracy and reaction speed.