Drowning Cross
Jeremy's partner Leo disappears after a car crash. As Jeremy dives into Leo's past in order to find him, he can't quite shake the feeling that there's a lot more going on than a simple vehicle-related accident. Jeremy's not gonna just sit around and wait. The night is still young and there's a mystery to be solved!