Drum Pad
With Drum Pad you have the world of music at your fingertip. Start mixing instruments and drums together to create a tasty beat or the perfect base for your own music. Musicians and wannabe DJs - it’s your time to shine!
You can start your adventure with the 16-step sequencer panel. Here, you’ll be able to choose the vibe of your drum track. Jazzy or heavy, you will definitely find something that suits your need for a beat in Drum Pad!
Snare drums, toms, cymbals – mix and match percussion elements to create the perfect beat. Switch between different genres and experiment with what you have on your hands. Whether this is your first adventure with music or you’re an experienced DJ, Drum Pad offers many possibilities and roads you can take in your search for the perfect tune.