Duck Game
The year is 1984. Ducks run wild in a frantic battle for FAME and GLORY. Win over spectators by destroying your feathered friends with an IRRESPONSIBLE NUMBER OF WEAPONS. One shot and you’re ROASTED. This is DUCK GAME. Finally on Nintendo Switch with more LEVELS, more GUNS and more QUACKING.