Duck Hunting Challenge
Pack up your gear, call on your canine companion, and get ready for one of the best hunting trips ever. Duck Hunt Challenge features an engaging Career mode, as well as a fun Quick Hunt mode — allowing players to test their skills and earn new weapons, camo and more. Along with this trusty hunting dog, players will get to travel the US, upping their skills and unlocking new challenges.