Duck Run
Join the daring duck in Duck Run, an exciting adventure filled with dangerous traps and thrilling challenges across 40 action-packed levels. Your mission is to guide the brave duck safely through each obstacle while keeping track of your time. Jump, dash, and outsmart tricky hazards as the pace and difficulty increase, testing your reflexes and strategy. With simple and intuitive controls, Duck Run is easy to pick up but hard to master. Track your progress using the in-game timer and challenge yourself to improve your times. Can you guide the duck to safety in record time? Sharpen your skills and face tougher traps as you advance through this fast-paced, high-stakes adventure!