Duck Souls+
Duck Souls+ is a fast-paced, action platformer about a little duck with an incredible skill to dash and a mission, find all the eggs to save his species.
Duck Souls+ is set in a cute and deadly fantasy world, where many traps will rip your wings off your body while you struggle to grasp the frail, fragile egg.