Dungeon Core
Explore the depths of a failed weapons program as a radiation liquidator. Dungeon Core is a challenging but rewarding roguelite dungeon crawler. It features procedurally generated levels with lots of rooms to explore, items to find and enemies to fight. Permanent upgrades will help you improve on your quest and these stick with you forever. Explore different environments as you go deeper into the underground and work your way through mutants and bosses to achieve the ultimate goal, to destroy the core from within.