Dungeons and Dragons: Beamdog Bundle
Dive into a rich fantasy world with 100+ hours of play, including the original campaign, expansions, and more! Customize your hero, and play solo or team up with friends for a grand adventure in the Forgotten Realms! Plus, gain access to selected Persistent World Servers: Arelith and Ravenloft. These are massive online multiplayer servers run by community dungeon masters.
Explore the bizarre universe of Planescape, from the dirty streets of Sigil to the mysterious Outer Planes - and even the depths of Hell itself. Uncover secrets of past lives in this story-rich, tactical RPG set in a dark fantasy world of the Dungeons & Dragons multiverse.
Play the original Icewind Dale campaign, alongside two full expansions: Heart of Winter and Trials of the Luremaster. Build a party of Dungeons & Dragons heroes and confront an evil stirring in the frozen tundra.