Dungeons of Clay
Unlock the hidden secrets, overcome the dangers, defeat dreadful creatures and reap the treasures to acquire almighty power. Don't forget to bring your patience, because you will have to merge all your talents and skills if you're ever going to reach the depths of the dungeon.
Procedurally generated dungeons, tons of items and guns, dynamic threats, unique skills and randomized path stops will guarantee that no playthrough is the same. Dungeons of Clay is built on the idea of permadeath and challenge, but ensuring to maintain the fun with permanent unlockables and progress that rewards your time and increases your chances with each death.