Dyadic
Lost deep below the earth, trapped in ancient ruins, the two of you must work together to overcome the trials of these forgotten depths and escape. But it’s not all cooperation and teamwork - you each must try to escape with The Jade Statue, a mysterious and ancient relic of untold value. Only one of you can have the relic, and down here? Anything goes.