ECHOLOCAUTION
Bats that live in the dark possess a unique ability called "echolocation." They can distinguish between echo sounds to catch prey and avoid danger even in total darkness. "Echolocation" is a score attack action game based on the lifestyle of these fascinating creatures. Control cute bats and aim to become a full-fledged bat!
Each hunt lasts about 2 minutes, and you can clear the game in 1-2 hours, making it perfect for short game videos or live streams.
Bats are active at night! Eat as many insects as you can before dawn. Accumulating points by eating insects and achieving combo bonuses while echoing! Predict and avoid incoming dangers using echolocation. The remaining health also adds to your score. Aim for a high score by catching everything in one fell swoop!