EGGCONSOLE ARGUICE NO TSUBASA PC-8801mkIISR
This RPG was released in 1988 in Japan. The player embarks on an adventure to save the world from the threat of demons as the 23rd prince of the Kingdom of Arguice.
Combat uses a semi-auto battle system with random encounters. You will watch your character and the monsters fight, issuing commands as needed based on the situation, resulting in a very immersive battle experience. Be vigilant, as inattentiveness can lead to dire situations.