EGGCONSOLE BABYLON PC-8801mkIISR
This is an action RPG released in 1986 in Japan. As a chosen traveler, the player's goal is to defeat the beasts and restore peace to Babylon.
In this game, you’ll explore the field, power up with hidden items and magic, and defeat beasts. Despite its simplicity, the smooth action makes for an enjoyable experience.