EGGCONSOLE SHIN MAOU GOLVELLIUS MSX2
Released in 1988 by COMPILE for the MSX2 in Japan, this action RPG is an enhanced version of "Golvellius" which was released for the MSX the previous year. In this game, players take on the role of the knight Kelesis, who embarks on an adventure to rescue Princess Rena in the Valley of Monsters while searching for his sister.