EMPTY SHELL
EMPTY SHELL will throw you in a dark industrial environment, a secret facility on a Japanese island in the middle of nowhere. Each volunteer has signed a contract for a "recovery operation" without being privy to too many details.
They said the facility had been abandoned for decades, but once in place it was immediately apparent that something was wrong.
Discover the dark secrets of the facility's years of operation, up until the accident that led to the extreme consequences you are involved in.
Dark corridors and cold rooms. Abominable creatures and bloody fights. Puzzles to solve, equipment, logs and documents to recover await you in this roguelite survival horror.