Fast-paced and exhilarating speed!
No gaps between stages and no data loading wait times - allowing you to play non-stop from beginning to end.
Traditional effects with Sci-Fi theme creates an orthodox world filled with design and characters having a nostalgic feel.
Simple scoring and difficulty level settings make it easy for anyone from the first time they play.
Equipped with shield system to protect from enemy shots and allows quick counterattack. Strategically choose one of the three shots available - "front shot", "wide shot", "shield".
Play in three different game modes: the classic shooter "ORIGINAL MODE", with power-ups in "ADVANCED MODE", and race against the clock in "TIME ATTACK MODE".
Includes "Judgement Silversword" and its spinoff "Cardinal Sins" - two handheld game titles that originate Eschatos.