ESport Manager
Create your dream team by selecting the players who suit you the best. Care for their constant development, train, sign advertising contracts and be active in social media. Thousands of fans aren’t going to come to you on their own, you have to work for it.
The base where the team trains is very important for rapid development and achieving success. Expand it, share new premises and install additional items for use. The players must also train at the gym, play, relax and have meals. All these elements have a direct impact on the games in the league.
Before league matches conduct sparing with other teams, to prepare the appropriate tactics. In sparing you can test different combinations of Special Skills, select weapons, behavior and observe their impact on the game.