Easy Come Easy Golf
Beloved golf-game developer Clap Hanz' latest work makes its Nintendo Switch debut!
Play with friends, family, people from all over the world, or take it easy and golf on your own! Earn new characters, costumes, and courses as you play rounds in the main mode, Tour Mode. Track your growth by improving your Best Score on each course!
Hop online and participate in a World Tournament or Online Match. World Tournaments with set rules are hosted weekly, and players worldwide pull out all the stops to see who has the top score! Play rounds with players from all over the world, hassle-free, in Online Match. If private affairs are more up your alley, create password-protected rooms to jump on the course with friends!