EcoGnomix
But be warned with each turn, the cave becomes more and more unstable and ravenous bats pick at your supplies. So decide when it’s time move on and choose your path down the caves. The deeper you go, the more supplies you’ll need.
Every run lets you adapt, change, and upgrade your team at various points, making each expedition into the caves unique. Modify your team and playstyle to what you need out of the run, mixing it up when a change in tactics is required. Pick and swap from a variety of gnomes to get the job done, assign game-changing upgrades that combine in unexpected ways, and discover hidden special abilities for certain gnomes.
Venture into the caves knowing each run gets you resources no matter how they end. The deeper you go, the more valuable resources you can gather but no matter the outcome, you won’t return empty-handed.