Egglien
They ruined what once was a beautiful place, the earth blew up into rocks and the only thing left was the core... after an alien named Asteri hears a voice she gains her new Egglien powers and is on a mission with her friend tagging along to restore the core to what once was a great planet.
“Egglien offers a simple premise but nails the execution; with responsive controls, throwback visuals and a catchy soundtrack.”