EleMetals: Death Metal Death Match!
Dont forget, the environment is not your friend. All of the levels are designed to make your life more...interesting. Depending on the map, you'll be dealing with new rules, traps and game altering Lava Tridents, Spears or Swords. If you run out of ammo, headbang to get more. Enjoy the cartoon bloodshed!
Your glorious journey, wouldn't be complete without an incredible soundtrack. Music is the cherry on top of this game. It's a real treat for all metal fans. Soundtracks and sound effects were made by the veteran duo Fat Bard.