Let's start! Elemental Knights R!
There are also full-fledged features to customize the character freely with many classes and growing functions!
It is an online role-playing game that you can adventure with players all over the world via the Internet (MMORPG)!
If you proceed with the adventure you can change to another class based on the first selected class!
As you advance adventure, you will see many NPC (non player character) to ask you for quests.
By achieving this quest you will be able to change to another class that can learn even more powerful skills.
Let's grow your character by combining over 10,000 kinds of equipment and skills of various classes!