Elli
A whimsical hand-crafted single-player adventure filled with a variety of puzzles and exciting platforming.
Discover a delightful world, inhabited by the playful and usually helpful Mandragora.
Journey from lavish beaches, through ancient temples, mountain tops and caverns filled with forgotten Mandragora technology, and more.
A vast and ever-changing soundtrack, beautifully blending the themes of the world and underscoring Elli's adventure.
Collect gems and and deviously hidden coins and exchange them for a variety of robes, staffs and hats.