Embraced By Autumn
Marcel is bullied relentlessly by the boys at his fancyParisian school, who all seem determined to make his life miserable.
Fearful for her son’s welfare, Marcel’s mother sends him to a school in Myennes, which is deep in the French countryside. The catch, however, is that this is an all-girls’ boarding school! Now, Marcel has to act and dress like a girl to avoid rousing his new classmates’ suspicions.
Marcel expects the worst, so he’s surprised to discover that his new classmates all seem to be fond of him.
Marcel meets four girls who express an interest in him: the quiet, inscrutable Luce; the fiery troublemaker, Claudine; the elegant pianist, Celine; and the class dunce, Mirabel.