Enchanting Mahjong Match is one of the connecting game classics. The main goal of this game is to connect the identical tiles with lines and remove them from the board. In Enchanting Mahjong Match, The line can change direction only twice...or less, of course. Also known as Mahjong Solitaire, Shisen-sho, Onet, Lianliankan.
28 beauties in the game have the name of an ancient Chinese constellation. Earn 3-stars rating, win Celestial Beauties artworks!
Enchanting Mahjong Match will be your perfect companion, whether it's hours or less than a few minutes!