Encounters: Music Stories
Encounters: Music Stories tells us about the desires of its characters to meet and be happy with their loved ones. Do you want to know how these stories end? You will have to be precise and let yourself be carried away by its wonderful music.
Each character plays a part of the musical piece. To advance you will only have to go down the blue tiles at the right time and live the experience of synchronizing with the instruments of precious melodies.
Encounters: Music Stories has been created with great care by Raquel (idea, music, development, and design) and Pilar (stories)