End of Lines is an interactive graphic novel, set in the near future. Following a climate-induced apocalypse, a group of survivors centered around a small family wanders in the devastated countryside of Southern Europe, looking for a livable place to settle.
A well-researched, environmental tale that acts as a warning about climate inaction and the collapse of ecosystems.
— Each choice matters: manage the supplies and the morale of your group in a ruthless environment where death may be encountered at any time.
— A poignant vision of what may lie ahead: the story is set at the end of the 21st century, in a world where nothing has been done to counteract climate change.
— A family unit at the core: follow Camille, Nora, their son Sam, the lively “Uncle” Rafik and the diverse cast of characters they befriend on the trail.
— A beautifully illustrated storybook: with each playthrough, experience a novel-sized adventure and a portion of the hundreds of hand-painted illustrations created for the game.