Endless Fables: Dark Moor
Pamela Cavendish, the world-famous anthropologist, travels to her niece's birthday in northern Scotland. Joyful ceremony turns into thrilling adventure, after the girl becomes kidnapped by a banshee from the other world. Nora's life is at stake and the Red Moon is rising. Pools lead Pamela to a haunted house, guarded by even more terrifying monsters.
Travel through the captivating landscapes of Scotland until you reach Kirkwall and discover the legend that haunts the locals. Uncover the secrets of abandoned mansion hidden on the island among marshlands. Face terrifying monsters and save an innocent child. Solve mind-bending puzzles and learn if there is a grain of truth in every fable...