Enjoy the Diner
Enjoy the Diner is an adventure game where you'll wander into the eternal diner Moon Palace. Complete with a drink fountain!
Enjoy the Diner follows a multiple-choice format with point-and-click elements and is a relatively short adventure game. It typically takes 2-2.5 hours to complete (according to Waku Waku Games research). There are two different endings, and you will likely know when the story diverges. Be sure to save your progress before you make your fateful decision.